cigars.gr

Φωτογραφίες
Slideshow

Δείτε όλες μας τις φωτογραφίες

Περί Πούρων

Τα πάντα για τα πούρα.

Ιστορική αναδρομή και πολλές χρήσιμες πληροφορίες διαθέσιμες για εσάς.

Δείτε Περισσότερα

Μπαχάμες (Nassau) 1o

Ούτε μου πέρναγε  από το νού οτι θα επισκεφθώ  φέτος τις Μπαχάμες .Άλλα έλεγε το πρόγραμμα για τις διακοπές .Επειδή μας  είχε λείψει η Ασία ,επειδή θέλαμε να κάνουμε ένα ταξίδι ζωής (=ταξίδι κατά το οποίο πάς σε μία χώρα  ,προσπαθείς να δείς όσο το δυνατόν περισσότερα και επειδή είναι μακριά ,το ξέρεις ότι κατά πάσα   πιθανότητα δεν θα ξαναπάς)  και επειδή θέλαμε και να ξεφύγουμε –αποτοξινωθούμε λίγο από τη δουλειά είχαμε στό μυαλό μας το Βιετνάμ .Έλα που όμως τα πούρα μας τραβάνε ,δεν μας αφήνουν να φύγουμε μακριά τους.....έγινε το περιστατικό στη Φουκοσίμα με το ατύχημα του πυρηνικού  σταθμού.Θα μου  πείς μακριά  είναι το Βιετνάμ  από Ιαπωνία ,αλλά σε θέματα ζωής καλύτερα να φυλάγεσαι.

Έτσι  αποφασίσαμε για μια ακόμα φορά να συνδιάσουμε τις διακοπές με την έκθεση της IPCPR 2011.

LAS VEGAS λοιπόν, μέσω Μαιάμι , όπου μείναμε τρείς μέρες . Τις εμπειρίες του LAS VEGAS θα σας αναλύσει η Mis Goldy.Μετά για λίγο χαλάρωση ,ξεκούραση κτλ ένα  jump    στίς Μπαχάμες όπου κανονίσαμε να μείνουμε 8 βραδιές .Εισητήρια όπως πάντα κλειστήκανε μέσω airtickets.gr , ξενοδοχεία μέσω ozbits.com, εκτός της σουίτας του Venetian (Las Vegas) που κλείστηκε μέσω IPCPR .

Η πτήση από το Μαιάμι με την Αmerican Eagle, κράτησε λιγότερο από μία ώρα .Το αεροπλάνο πετούσε χαμηλά και όλη την ώρα χαζεύαμε  από το παράθυρο την θάλασσα  της καραιβικής, με τα χιλιάδες  νησιά και τα μοναδικά χρώματα.

Αν και καθυστερημένα παίρνω την φωτογραφική μηχανή και τραβάω φωτογραφίες .Το θέαμα ελκυστικό  και μοναδικό.

Άφιξη στις Μπαχάμες λοιπόν και ο γέρο ταξιτζής με δυσκολία σηκώνει τις βαλίτσες για να τις βάλει στό μίνι van .  Στη διαδρομή  ρουφάω τις όμορφες εικόνες του τοπίου . Για έναν ταξιδεύτη δεν υπάρχει άλλος παράδεισος παρά μόνο η γεύση του καινούριου - ανεξερεύνητου  προορισμού όπου με πραγματική ηδονή και με λαχτάρα  γεύεται την οσμή του καινούριου τόπου .

Μετά από 15 περίπου λεπτά φτάσαμε στον προορισμό μας  : British colorial Hilton. Ο υπεύθυνος μας ενημερώνει ότι το ξενοδοχείο έχει  smoking free policy  με απλά λόγια δηλαδή ότι απαγορεύεται να καπνίζουμε σε όλους τούς χώρους του ξενοδοχείου  ακόμα και στο δωμάτιο .

Για το κάπνισμα το ξενοδοχείο διέθετε ένα χώρο στό εξωτερικό μέρος του. Θα το πώ με απλά λόγια  :   Πήραμε τις βαλίτσες και ξεκινήσαμε για να φύγουμε. Δέν ξέρω, την τελευταία στιγμή κάτι μας σταμάτησε και δεν το κάναμε.  Μας βγήκε σε καλό γιατί  τις υπόλοιπες μέρες  μάθαμε ότι όλα τα ξενοδοχεία στό  Nassau (πρωτεύουσα του νησιού )   είχανε  την ίδια πολιτική.

Οι Μπαχάμες είναι ένα συγκρότημα νησιών .  Υπάρχουν οι Μεγάλες  Μπαχάμες ,το νησί  Andros   ,to Long Island   το New Providence και άλλα που δεν τα θυμάμαι για να τα αναφέρω .    Το  Nassau   είναι η πρωτεύουσα και είναι στο νησί New  Providence.

Από πληροφορίες που πήρα στήν διάρκεια της παραμονής τα υπόλοιπα νησιά κατοικούνται πολύ αραιά ,και είναι μόνο για μοναχικούς τύπους ,δηλαδή όχι για μένα .

Το πρώτο απόγευμα στο   Nassau   λοιπόν .  Μένουμε στούς χώρους του ξενοδοχείου. Η  θάλασσα μας δελεάζει  και την απολαμβάνουμε κολυμπόντας αλλά και χαζεύοντας την ομορφιά της από  την παραλία .Συνεχίζουμε το σκληρό έργο της χαλάρωσης σε μια ξαπλώστρα της πισίνας.  Είναι αλήθεια ότι το British Colonial Hilton στό  Nassau - Bahamas διαθέτει όμορφους χώρους .Κάπως έτσι περνάει το πρώτο απόγευμα .Τ ο βραδάκι αποφασίζουμε να κάνουμε μια μικρή βόλτα στό κέντρο της πόλης.  Με έκπληξη διαπιστώνουμε ότι τα περισσότερα καταστήματα είναι κλειστά παρόλο που είναι μόλις 21:00.  Λίγα  μαγαζιά –ανοιχτά που πουλούσαν ποτά -  τσιγάρα –πούρα .

Διανομέας (εισαγωγέας) κουβανέζικων πούρων δεν υπάρχει στη χώρα .Οι προμήθειες γίνονται από την μαύρη αγορά .Ήδη το πρώτο απόγευμα στην παραλία με πλησίασε κάποιος με κουβανέζικα πούρα προσπαθώντας να μου πουλήσει.Η τιμή ήταν 10 USD το ένα –όλα Cohiba –όλα  τεράστια μεγέθη –Siglo VI και Esplendidos κυρίως ,όλα με δεύτερη ετικέτα  EL   πάνω τους. 'Aν έπαιρνες κουτί η τιμή ήταν άλλη ,πιστεύω ότι με συζήτηση (κοινώς παζάρια)θα μπορούσες να πάρεις κουτί των 25 με 100 USD.  Μετά την σύντομη βόλτα στό κέντρο  καταλήξαμε στόν Senor Frog  ( μετάφραση κύριος βάτραχος) στην  παραλία ,και κολητά με το Hilton .  Όμορφο μαγαζί ,η μουσική ικανοποιητική και η βραδιά κύλισε κάπως  έτσι :  Με Mohito –πούρο –κομπολόι-συζήτηση...

Το πρώτο πρωινό ξύπνημα στις Μπαχάμες .  Ακόμα και πρίν το άνοιγμα του υπολογιστή προέχει ο καφές και το πούρο.Τελικά το smoking Oasis ( έτσι ονόμαζε το χίλτον έναν εξωτερικό χώρο-σαν καφετέρια περίπου –που  έβγαινες να καπνίσεις)  ,είναι όμορφος τελικά.  Σε συνδιασμό  βέβαια με την θέα της θάλασσας,της πισίνας ,και των χώρων του ξενοδοχείου  αγγίζει το τέλειο και σε χαλαρώνει απόλυτα. Με χαλάρωση και ξενοιασιά,ανάμεσα σε πισίνα και θάλασσα,πέρασαν οι πρωινές ώρες. Το μεσημέρι λέω να κάνω μια βόλτα στό κέντρο –με έχει πιάσει η μανία των αγορών .Βλέπω καταστήματα ROLEX, LUIS VUITTON-ΧΨΖ.   Βλέπω και το Athens cafe και κολλάω.  Η προσπέλαση στο Athens cafe γίνεται απο μία σκάλα που είναι μέσα σε κοσμηματοπωλείο .  Ανεβαίνω τα σκαλιά και τον πρώτο που βρίσκω τον ρωτάω (στα Ελληνικά ) : Ποιός είναι ο έλληνας ;

Μου απαντάει ( στα Ελληνικά ) : Έλα μέσα.

ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ  ...............

αρθρογράφος: Λεωνίδας Παυλόπουλος

Μπαχάμες (Nassau) 1o

Μου απαντάει ( στα Ελληνικά ) : Έλα μέσα.