humidor jar και ξηρασία...

jeremyabsolut

humidor jar και ξηρασία...

Δημοσίευσηαπό jeremyabsolut » Παρ Οκτ 18, 2013 8:21 pm

Γειά σας φίλοι!!! Είμαι καινούργιος στο forum και πολύ χαρούμενος που συμμετέχω! :D

Έχω ξεκινήσει να καπνίζω πούρα εδώ και 5 χρόνια περίπου και πλέον πήρα την απόφαση να ξεκινήσω δική μου συλλογή! Επειδή είμαι φοιτητής και δεν παίζουν και πολλά €€€ για καλό υγραντήρα :cry: , στράφηκα στην low-cost λύση του humidor jar. Το πήρα λοιπόν, πρόσθεσα και μερικά ακόμη κομμάτια κέδρου που είχα (από tubos), έκανα seasoning (χρησιμοποιώ το solution που έχει το e-shop) κι όλα μια χαρά...! Το ξύλο νότισε κι έβγαζε ένα ευχάριστο άρωμα, το γυαλί είχε ψιλο-ιδρώσει, ένδειξη στο υγρόμετρο 71% :D :D . Όταν όμως έβαλα μέσα τα πούρα, τα ξύλα ξεράθηκαν και παραμένουν έτσι. Τα πούρα επίσης που λογικά τράβηξαν όλη την υγρασία μου φαίνονται ψιλο-ξερά και σκληρά, αν και βγάζουν καλό και ήπιο άρωμα. Η ένδειξη στο υγρόμετρο δεν έχει ανέβει πάνω απ'το 65%. Έχω κάνει κάτι λάθος? Δεν υποτίθεται πως το solution ρυθμίζει αυτόματα τα επίπεδα υγρασίας ώστε να είναι κοντά στο 70%???? Να σημειώσω ότι τα έχω έτσι περίπου 2 βδομάδες και δεν έχει γίνει καμία οπτική αλλαγή πάνω στα φύλλα των πούρων. :?: :?: :?: :?:
ocelot

Re: humidor jar και ξηρασία...

Δημοσίευσηαπό ocelot » Παρ Οκτ 18, 2013 11:36 pm

Κατ ' αρχάς καλώς ήρθες φίλε jeremy και καλές βόλτες στο πουροχωριό ! :D

Έχε υπ όψιν σου ότι οι κέδροι που έχουνε μέσα τα τούμπος και οι κούτες δεν είναι και ότι καλύτερο για να
χρησιμοποιηθούν ως επένδυση στα τοιχώματα του υγραντήρα . Ναι μεν ο κέδρος έχει την ιδιότητα να απορροφάει
την υγρασία χωρίς να μουχλιάζει αλλά οι συγκεκριμένοι είναι πολύ ψιλοί και άρα ακατάλληλοι . Έχω ακούσει
ότι μπορεί να αγοράσει κανείς κέδρο έναντι ευτελούς τιμήματος γι αυτήν τη δουλειά και τον προσαρμόσει/κόψει/ράψει
κατάλληλα και ανάλογα με το μέγεθος του υγραντήρα του αλλά δεν ξέρω ακριβώς από που .

Τα υγρόμετρα επίσης πολύ πολύ συχνά δείχνουν λάθος υγρασίες άρα μην τα παίρνεις τοις μετρητοίς .