Πρίν το αίτημα αμφισβήτησης συναλλαγής

RedRum
Δημοσιεύσεις: 1508
Εγγραφή: Τρί Σεπ 11, 2007 6:49 pm

Δημοσίευσηαπό RedRum » Πέμ Μάιος 14, 2009 3:36 pm

δεν το προτεινα σαν εναλλακτικη λυση Νικο, απλα εδωσα παραδειγμα πως πρεπει να λειτουργει ενας επαγγελματιας. σε οποιαδηποτε εμπορικη σχεση, θα προκειψουν προβληματα. ειναι καλο να λυνονται με το λιγοτερο κοπο. πχ οταν παραγγελνω απο Jeff, δεν περιμενω 40 μερες (με καρτα ηδη χρεωμενη) να μου πει οτι δεν εχει στοκ. μου το λεει την ιδια στιγμη που θα παρει την παραγγελια. επισης η "προσωπικη" σχεση εχει και αλλα πλεονεκτηματα. εχει τυχει φορες να παραγγειλω κατι και να μου πει οτι μαλλον δεν θα μου αρεσουν και να μου προτεινει κατι αλλο, γιατι ξερει τα γουστα μου (βαζοντας μεσα στο sampler σαν δωρο το πουρο που ειπε οτι μαλλον δεν θα μου αρεσει για να εχω αποψη).

Δεν ειναι θεμα υποκλισης 'η καλης κουβεντας, ειναι θεμα εξυπηρετησης. Μακαρι να υπηρχε μαγαζι με τιμες ΠΧ που να εχει τετοια εξυπηρετηση. Ισως ο Γεστο. Και τονιζω τιμες ΠΧ γιατι εαν θελει καποιος αγοραζει απο Ζεραρ, αλλα με 50% πανω...
Επισκέπτης

Δημοσίευσηαπό Επισκέπτης » Πέμ Μάιος 14, 2009 4:01 pm

Νίκος έγραψε:Τα πράγματα είναι πολύ απλά. :shock: :?

Υπάρχει μία αποθήκη πούρων. Υπάρχουν και τρία ανεξάρτητα ηλεκτρονικά καταστήματα. Το Esplendido, to 1001 kai to terminal.
Αυτοί διαθέτουν το στοκ της αποθήκης, ο καθένας τους με δικούς του όρους, τιμές, ειδικές τιμές, discounts και special deals.
Η αποστολή πάλι γίνεται κατ' ευθείαν από την αποθήκη.
Με άλλα λόγια, ο καθένας από τους τρείς δεν παίρνει τις παραγγελίες πρώτα στο δικό του χώρο για να τις στείλει μετά από εκεί στον τελικο παραλήπτη.
Γι' αυτό και η συσκευασία, ο αποστολέας, αλλά και ο γραφικός χαρακτήρας είναι πάντα ίδια. Και στους τρεις.
Πέρισσότερες λεπτομέρειες, π.χ. το εύλογο ερώτημα ποιός τελικά έχει την αποθήκη, ίσως να μπορούσε να μας απαντήσει ο statos.


Την αποθήκη την έχουν δύο άτομα (ονόματα δεν λέμε δημοσίως) με ποσοστά 60 - 40 %.
Σε λίγο θα φύγει από τη μέση το 40 % και θα πάει όλο στο 60, που θα γίνει 100 %. Οι πληροφορίες μου αυτά λένε, τουλάχιστον μέχρι στιγμής.
Επισκέπτης

Δημοσίευσηαπό Επισκέπτης » Πέμ Μάιος 14, 2009 4:04 pm

Μετά από μερικά τηλεφωνήματα χθές το βράδυ και τα απαραίτητα μπινελίκια, η παραγγελία μου προχώρησε σήμερα.

Όχι ότι αυτό αλλάζει τίποτα από τα παραπάνω. Αν είναι να μας βγάλει τη ψυχή για 10% κάτω στις τιμές, ας πάει από κει που ήρθε και πάμε για άλλα (σήμερα είμαι πιο ήρεμος, δεν μπορείτε να πείτε, έτσι?) :)
Νίκος
Δημοσιεύσεις: 2017
Εγγραφή: Τετ Μάιος 02, 2007 9:11 am
Τοποθεσία: Σπίτι της

Δημοσίευσηαπό Νίκος » Πέμ Μάιος 14, 2009 4:08 pm

Edit: απευθύνομαι στον φίλο redrum και όχι στον Mr Cool, που μπήκε ανάμεσα.


Μα πως θα γίνει; ο πωλητής κοστίζει λεφτά.
Αρα θα ακριβήνει ο PX και να μας λείπει το βύσινο. Πολύ καλά κάνεις λοιπόν που πήγες αλλού να βρεις την τύχη σου στα πούρα.

Αλλά και πάλι ο πωλητής χρειάζεται για να πουλήσει.
Εμένα τι να μου πουλήσει, αφού έχω ήδη αγοράσει αυτό που θέλω. Και αν είναι out of stock θα πάρω κάτι άλλο και θα περιμένω ή θα πάω αλλού.
Στα κουβανέζικα είναι απλά τα πράγματα και δεν χρειάζεται πωλητής να σου πει τι να πάρεις, αν έχεις ήδη αποκτήσει μια κάποια ευχέρια με το προϊόν αυτό.

Αν θέλω Bolivar Royal Corona και δεν έχει, τι θα μου πει;
να πάρω Jouan Lopez;
Μα έχω Jouan Lopez. Τα Bolivar μου τελειώνουν, πως να το κάνουμε δηλαδή;

Οι σαραντα μέρες του Βασίλη είναι μεμονωμένο περιστατικό, εκτός κι αν βγουν κι άλλοι με παρόμοιες εμπειρίες και μας το πουν.
Σε μένα οι παραγγελίες έρχονται ΠΑΝΤΑ σε 2 μέρες.
Δευτέρα παραγγέλνω, Τετάρτη καμμιά φορά κι αυτό με εκνευρίζει Πέμπτη έχω τα πούρα στα χέρια μου.
Να του στείλω email να μου πει τι;

Αλλού ήταν το πρόβλημά μου και το έγραψα.

Από την άλλη, μήπως παίζει και αυτό το σενάριο, το έχει αναλογιστεί κανείς;
Από τις χιλιάδες email με άσχετες ή απλοϊκές ερωτήσεις που είναι αναγκασμένοι να διαβάζουν δεν προλαβαίνουν να απαντήσουν έγκαιρα στα ουσιώδη;

Και να καταλάβω προηγούμενο μύνημά σου, η δικιά σου κακή εμπειρία ποιά ήταν και δεν ψώνισες ποτέ από τον τερματικό;
Τελευταία επεξεργασία από Νίκος σε Πέμ Μάιος 14, 2009 4:25 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Επισκέπτης

Δημοσίευσηαπό Επισκέπτης » Πέμ Μάιος 14, 2009 4:13 pm

... και μια που συζητάμε για την ποιότητα των προμηθευτών μας, αν θέλετε την ταπεινή μου γνώμη οι top προμηθευτές, με σειρά προτεραιότητας, κατά τα γνωστά κριτήρια (ποιότητα, επυπηρέτηση, αξιοπιστία, τιμές), είναι:

1. Gesto,
2. Cigars of cuba,
3. Vip,
4. Cigar one,
5. Puroexpress.

Αυτοί είναι και οι προμηθευτές με τους οποίους θα συναλλάσσομαι από τώρα και στο εξής.



:wink:
Νίκος
Δημοσιεύσεις: 2017
Εγγραφή: Τετ Μάιος 02, 2007 9:11 am
Τοποθεσία: Σπίτι της

Δημοσίευσηαπό Νίκος » Πέμ Μάιος 14, 2009 4:21 pm

Με όλα αυτά, κι ενώ το είχα ξεχάσει το θέμα με τις υπερχρεώσεις, έκατσα και έγραψα τελεσίγραφο, att.: Mr. Nestor, και μάλιστα στα ελληνικά, να μου λύσει το πρόβλημα που έχει κλείσει εξάμηνο.
Αν όχι θα κάνω αμφισβήτηση.

Και δεν ξαναπαίρνω τίποτε.

Αλλά Ανδρέα, με τον 1001 τι πρόβλημα είχες. Για PX θυμάμαι κάτι με τη συσκευασία.
Επισκέπτης

Δημοσίευσηαπό Επισκέπτης » Πέμ Μάιος 14, 2009 4:23 pm

Νίκο είμαι σε θέση να ξέρω πολύ καλά οτι η συγκεκριμένη παραγγελία μου έμεινε σε αδράνεια τη στιγμή που άλλες στέλνονταν κανονικά. Δηλαδή δεν είναι ότι έτυχε κάτι και είτε δεν ήταν κάποιος εκεί να το τρέξει το μαγαζί, είτε συνεβη κάτι απρόοπτο.
Οι προβληματικές περιπτώσεις, όπως η δική μου λόγω κάρτας, την τελευταία εβδομάδα ήταν ελάχιστες. Δεν μου απάντησαν, παρόλο που σχεδόν τους έβρισα, από έλλειψη σεβασμού και σίγουρα όχι από τίποτε άλλο και αυτό ήταν που με έκανε να τους διαγράψω μια κι έξω, γιατί γίνεται για πολλοστή φορά στο πρόσωπό μου. Ήταν η σταγόνα που ξεχείλισε το ποτήρι.
Φυσικά μιλάω για την αποθήκη που εξυπηρετεί και τα τρία, ή πόσα είναι, sites, όχι μόνο για τον τέρμιναλ. Στην ουσία τα ίδια άτομα είναι πίσω από όλο αυτό και δεν είναι παρά δυο-τρεις.
Άβαταρ μέλους
Domen
Δημοσιεύσεις: 292
Εγγραφή: Τρί Απρ 22, 2008 11:42 am
Τοποθεσία: Πτολεμαιδα

Δημοσίευσηαπό Domen » Πέμ Μάιος 14, 2009 4:27 pm

Οι σαραντα μέρες του Βασίλη είναι μεμονωμένο περιστατικό, εκτός κι αν βγουν κι άλλοι με παρόμοιες εμπειρίες και μας το πουν.


Ημουν ο πρωτος που το εκανε θεμα εδω μεσα πολυ καιρο πριν ... σταματησα να ασχολουμαι με την παραγγελια που του εδωσα μετα απο τρια emails που του ειχα στειλει ... απο τοτε του εβγαλα κοκκινη καρτα μονιμα .

Απαντηση ακομα περιμενω
---------------------
Τα πουρα μου στις 20-09-08

http://img375.imageshack.us/my.php?imag ... 638ov0.jpg


"Try to learn something about everything and everything about something."
- Thomas Henry Huxley (1825-1895)
Επισκέπτης

Δημοσίευσηαπό Επισκέπτης » Πέμ Μάιος 14, 2009 4:34 pm

Νίκος έγραψε:Με όλα αυτά, κι ενώ το είχα ξεχάσει το θέμα με τις υπερχρεώσεις, έκατσα και έγραψα τελεσίγραφο, att.: Mr. Nestor, και μάλιστα στα ελληνικά, να μου λύσει το πρόβλημα που έχει κλείσει εξάμηνο.
Αν όχι θα κάνω αμφισβήτηση.

Και δεν ξαναπαίρνω τίποτε.

Αλλά Ανδρέα, με τον 1001 τι πρόβλημα είχες. Για PX θυμάμαι κάτι με τη συσκευασία.


Νίκο όπως λέω και παραπάνω οι ίδιοι που εξυπηρετούν το τερμιναλ εξυπηρετούν και το esplendido και το 1001. Ένας είναι ο peter που τα στέλνει, μία είναι η κοπέλα που χρεώνει τις κάρτες, ένας είναι ο 60% κι ένας ο 40% (ονόματα είπαμε δεν λέμε). Άντε να μου ξεφεύγει και κανένας άλλος.

Αυτή είναι η δομή. Αν μάλιστα κάποιος θελήσει να ανοίξει ένα site που να το τροφοδοτεί αυτή η αποθήκη μπορεί να το κάνει με 1500 - 2000 ? και μάλιστα αναλαμβάνουν να σου φτιάξουν αυτοί το site χωρίς να ακουμπήσεις το χεράκι σου. Το θέμα είναι ότι θα εξυπηρετούν τους πελάτες σου με την συγκεκριμένη δομή. Αν αυτό πιστεύει κάποιος ότι μπορεί να περπατήσει (όπως το τέρμιναλ που ο ιδιοκτήτης του είναι και μέτοχος στην αποθήκη, φαντάσου να μην είσαι την αντιμετώπιση που θα έχεις) τότε δεν έχει παρά να το κάνει. Απλώς θα κλείσει πολύ πιο σύντομα από το τέρμιναλ λόγω ...έλλειψης πελατών.

Με τα δέματα του Px θυμάμαι ότι κάποτε μου είχε έρθει ένα τσαλαπατημένο. Θα προτιμούσα συσκευασία αλλά vip ή 1001 ή terminal όπως επίσης το πακέτο να περιέχει μερικά κουτιά πούρα και όχι ένα-ένα.
Τελευταία επεξεργασία από Επισκέπτης σε Πέμ Μάιος 14, 2009 4:36 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Νίκος
Δημοσιεύσεις: 2017
Εγγραφή: Τετ Μάιος 02, 2007 9:11 am
Τοποθεσία: Σπίτι της

Δημοσίευσηαπό Νίκος » Πέμ Μάιος 14, 2009 4:35 pm

@ Mr Cool

αυτό με μη έγκριση από την τράπεζα μου έτυχε κι εμένα, μόνο που ήταν λόγω λάθους μου στον κωδικό ασφαλειας της κάρτας. Ιδου:

Dear Mr P.

Hope you are doing well and i apolofize for the delay of my response.
Your payment for order no HR_20081211-8........CC did not clear.
Please be so kind to contact your bank and inform us when we can try again.
Please accept for the delay a small gift from us with your order, 3 montecristo
a cigars.

Best Regards
Peter

Εννοείται οτι τα MC A δεν τα είδα ποτέ.


Τελικά, όπως λες κι εσύ, αυτοί με την αποθήκη κάνουν την πατάτα, αλλά σε τελική ανάλυση, όποιος και να φταίει το αποτέλεσμα μετράει.

Και αντε να μαζευόμαστε καμμιά Παρασκευή να τα πούμε κι από κοντά.
Και πριν την 1η ιουλίου, έτσι Hernesto[/b]
Επισκέπτης

Δημοσίευσηαπό Επισκέπτης » Πέμ Μάιος 14, 2009 4:40 pm

Μπαίνω σε meeting, τα λέμε αργότερα ή αύριο...
Νίκος
Δημοσιεύσεις: 2017
Εγγραφή: Τετ Μάιος 02, 2007 9:11 am
Τοποθεσία: Σπίτι της

Δημοσίευσηαπό Νίκος » Πέμ Μάιος 14, 2009 4:44 pm

Αύριο
DimitrisF
Δημοσιεύσεις: 405
Εγγραφή: Τρί Οκτ 28, 2008 7:22 pm

Δημοσίευσηαπό DimitrisF » Πέμ Μάιος 14, 2009 5:11 pm

Εγω τον 1001 τον θεωρώ τον χειρότερο έμπορο ever.
3 μαιλ για μούχλα σε πούρα και ποτέ δεν πήρα απάντηση.

Ο τερματικός μου έχει απαντήσει όλες τι φορές μετά από μέρες βέβαια.

Anyway
Χρειάζομαι ένα μικρό Joker.
RedRum
Δημοσιεύσεις: 1508
Εγγραφή: Τρί Σεπ 11, 2007 6:49 pm

Δημοσίευσηαπό RedRum » Πέμ Μάιος 14, 2009 5:25 pm

Νίκος έγραψε:Edit: απευθύνομαι στον φίλο redrum και όχι στον Mr Cool, που μπήκε ανάμεσα.


Μα πως θα γίνει; ο πωλητής κοστίζει λεφτά.
Αρα θα ακριβήνει ο PX και να μας λείπει το βύσινο. Πολύ καλά κάνεις λοιπόν που πήγες αλλού να βρεις την τύχη σου στα πούρα.

Αλλά και πάλι ο πωλητής χρειάζεται για να πουλήσει.
Εμένα τι να μου πουλήσει, αφού έχω ήδη αγοράσει αυτό που θέλω. Και αν είναι out of stock θα πάρω κάτι άλλο και θα περιμένω ή θα πάω αλλού.
Στα κουβανέζικα είναι απλά τα πράγματα και δεν χρειάζεται πωλητής να σου πει τι να πάρεις, αν έχεις ήδη αποκτήσει μια κάποια ευχέρια με το προϊόν αυτό.

Αν θέλω Bolivar Royal Corona και δεν έχει, τι θα μου πει;
να πάρω Jouan Lopez;
Μα έχω Jouan Lopez. Τα Bolivar μου τελειώνουν, πως να το κάνουμε δηλαδή;

Οι σαραντα μέρες του Βασίλη είναι μεμονωμένο περιστατικό, εκτός κι αν βγουν κι άλλοι με παρόμοιες εμπειρίες και μας το πουν.
Σε μένα οι παραγγελίες έρχονται ΠΑΝΤΑ σε 2 μέρες.
Δευτέρα παραγγέλνω, Τετάρτη καμμιά φορά κι αυτό με εκνευρίζει Πέμπτη έχω τα πούρα στα χέρια μου.
Να του στείλω email να μου πει τι;

Αλλού ήταν το πρόβλημά μου και το έγραψα.

Από την άλλη, μήπως παίζει και αυτό το σενάριο, το έχει αναλογιστεί κανείς;
Από τις χιλιάδες email με άσχετες ή απλοϊκές ερωτήσεις που είναι αναγκασμένοι να διαβάζουν δεν προλαβαίνουν να απαντήσουν έγκαιρα στα ουσιώδη;

Και να καταλάβω προηγούμενο μύνημά σου, η δικιά σου κακή εμπειρία ποιά ήταν και δεν ψώνισες ποτέ από τον τερματικό;


να αρχισω απο το τελευταιο, δεν εχω καμια κακη εμπειρια με Τερμα, γιατι ποτε δεν αγορασα. δεν ειχα λογω... singles σταματησα να αγοραζω, οποτε ηθελα κουτι επαιρνα απο ΠΧ, γεστο, 1001, και πλεον αγοραζω μονο παλαιωμενα απο εδω Αγγλια απο cgars (εκει να δεις customer service). Οσο για NCs, τα εχουμε πει...

δεν διαφωνω μαζι σου καθολου, ξερεις τι θελεις και το αγοραζεις μονος σου. Αυτο ειναι το καλο ('η κακο..) με τα CCs, 30 μαρκες ειναι ολες κιολες, 2-3 vitolas αγοραζει ο καθενας απο 5-10 μαρκες, η επιλογες δεν ειναι πολλες. Απο την αλλη στα NCs, εχεις μερικες ντουζινες μαρκες, με καινουργια blends και vitolas σχεδον καθε τριμηνο, ειναι διαφορετικα τα πραγματα.
Billwine
Δημοσιεύσεις: 116
Εγγραφή: Τετ Μάιος 14, 2008 6:43 pm
Τοποθεσία: Βόλος
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό Billwine » Πέμ Μάιος 14, 2009 6:00 pm

Μόλις πριν από λίγο είχα την τιμή να μιλήσω με τον τερματικό. Μου απολογήθηκε ευγενικότατα για αυτό που έγινε και με ρώτησε τι θα ήθελα να μου στείλει (ως προσφορά) για την ταλαιπωρία μου...
Του απάντησα ευγενικά και του είπα ότι δεν θέλω να μου στείλει τίποτα ακόμη και αν είναι δωρεάν και δεν σκοπεύω να ξανασχοληθώ μαζί του.
Αυτό το τηλεφώνημα μου θυμίζει το γνωστό ανέκδοτο που λέει 2 λεπτά να τον είχατε φέρει νωρίτερα θα είχε σωθεί ο ασθενής... Έτσι ένα πράγμα και ο τερματικός... Όσο για τις εξηγήσεις του τις δέχομαι απόλυτα γιατί όλοι έχουμε κάνει λάθη εξαιτίας άλλων αλλά δεν δέχομαι με τίποτα την χρέωση της κάρτας και την έλλειψη επικοινωνίας...
Και δεν μπορώ να καταλάβω την ερώτηση του "τι να μου κάνει δώρο..."
Δεν έχω μάθει να ζητάω και να απαιτώ τα δώρα μου ... ας έστελνε ότι ήθελε... άλλωστε η κίνηση ήταν το θέμα...
Οινικά ταξίδια σε μπλε φόντο καπνού

Επιστροφή σε “Περί αγορών ...”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες